2013. augusztus 11., vasárnap

~3~

Üdvözlök mindenkit. Tudom hogy kicsit régen voltam. Amúgy nem tudom mikor jönnek a részek, ezt változó. Keddtől táborban vagyok, szóval egy hétig nem lesz rés, megint. De itt van ez, most hoztam. Friss ropogós. Élvezzétek :) Sikerült végre valami szar designet összehoznom...... Tudom hogy nem hosszúak a részek, de mindig olyan történik, amit nem szívesen kombinálok mással. És mert a sztori már meg van. Kövessetek Bloglovinon, komikat is szeretnééék :D Köszönöm. Ja és van chat is ~Emily

Drunk While We're Young

Louis

Átcaplattam Harryhez és bejelentettem a nagy hírt, miszerint kimozdulunk ma este. Beletörődve bólintott. Lezuhanyoztam és egy szál törülközőben válogattam a ruháimat. Egy fekete ing mellett döntöttem és egy hasonló színű gatyában.  A nők döglenek a feszülős fekete ruhákért. A többség. Persze van barátnőm, de ez nem szokott zavarni, ha megkívánok valakit. Elég rossz tulajdonságom, még akkor is, ha csak megjátszom a szerető pasi alteregót. Ha már nem tudok szerelmes lenni, legalább valamim legyen.  Bevonultam a fürdőbe és megalkottam valami hajzatot a fejemre. Harry göndör hajával bezzeg könnyebb. Ráken egy kis zselét és úgy marad, nekem meg vagy fél órát – ha nem többet – kell szenvednem vele. Miután végeztem a telefonommal levonultam a nappaliba, és Nath-vel lebeszéltük a részleteket. 7-kor találkozunk egy buliban, a belvárosban. Siva nem tud jönni, mert barátnőzik. Fél hétkor Harry lefáradt, és grimaszolt egyet, amikor meglátta mit vettem fel.
-Louis…-kezdte volna, de megállítottam.
-Tudom, nem kellene ezt csinálnom, ha El megtudja nekem végem, megtudja mindenki, a Modest! megdögleszt, de te ezt nem értheted. Nem értheted, hogy nem vagyok szerelmes a barátnőmbe.
Sóhajtással kommentálta kinyilvánulásomat. Az Ő kocsijával mentünk az egyik felkapott belvárosi klubba. Reflektorfények, villogó fények, olcsó, mini ruhás lányok, gazdag kölykök iPhone-nal a kezükben. Azt hiszem kivonult a The Wanted Security teljes gárdája. Mikor Harry leparkolt és kiszálltunk, 5 fekete, napszemüveges, kigyúrt, izomagyú fickó segített el minket a bejáratig. Felvezettek minket a VIP részbe. Harry éhes tekintettel vizslatta a kiütött tini lányokat, akikkel ha lefekszik, kiskorú megrontásának számítana, abban biztos vagyok. Nos, Harrynek ez is elég. Néhány szűz kurva, mit nem adna, hogy a Nagy Harry Styles vegye el nagy terhű szüzességüket. És ezt Ő ki is használja. Beleírhatná az életrajzába hogy énekes, szűzoltó. A VIP rész függönyökkel volt eltakarva, és jó pénzt kellett érte fizetni. Hatalmas fotelek, dübörgő zene, félmeztelen pincér fiúk a női szemlélőknek, fehérneműs pincér lányok a férfiaknak. A sarokban ülő társaság volt a miénk, jól kiütve. Mindenki ott volt, rajtunk kívül. Tom és Max egymáson feküdtek és röhögtek valamin, de eszeveszettül. Jay meg Nath pedig Niall hajába rakosgatott mogyorókat, amiket az asztalokra tesznek ki, nasiként. Szóval, hogy felfogja az alkoholt, de kétlem, hogy sokat érne. Liam a fejét fogta, és inkább nem szólt semmit. Zayn a telefonját bújta. Amint odaértünk, hatalmas üvöltéssel üdvözöltek minket. Liam az öltözékemet meglátva hasonló grimaszt vágott, mint Harry otthon. Józanon még tudja miért nézek ki így. Leültünk és rögtön letámadtak minket, hogy igyunk. Ittunk is. Egész este. Innen kiesett minden.

Döntötték magukba a piát. Hangos társaság voltak. A pincérek nem győzték vinni a piákat az asztalhoz. A fekete hajú fiú elaludt, nem zavartatta magát. Louis és Nathan felálltak az asztalra és együtt kezdtek táncolni. Mindenki röhögött rajtuk. Az alkohol gőzös tekintetek, elhomályosodott elmék nem látták a szenvedélyt a mozdulatok mögött. Ez csak egy játék volt. Legalábbis mindenki azt hitte. Még az asztalon táncolók is.
Louis megragadta Nath derekát és magához húzta. Nath erre Lou tarkójára vezette a kezét és a mellkasa felé kezdte húzni. A másik erre reagálva lejjebb csúsztatta a kezét és belemarkolt társának fenekébe. Az erre kéjesen nyögött és csípőjét egy automatikus mozdulattal a barna hajúénak tolta. Kéjes nyögés szakadt ki mindkettő száján, de a többiek ezt nem hallották. Csak azt látták, ahogy a két fiú egymásnak esett az asztalon. Nath mozdított egyet a csípőjén. Majd még egyet. Majd még egyet. Louis szemei becsukódtak és élvezte, ahogy a fiatalabb úgy dörgöli hozzá magát, mint egy rossz kurva. Merevedése életre kelt az érintésekre, de nem tulajdonított neki figyelmet. Belemarkolt a hajába és a selymes tincseket meghúzva hátra húzta a fejét. Kicsit lejjebb döntötte a fejét és végignyalta Nath nyakát. Lefelé is megismételte, majd a kulcscsont és nyak találkozásánál elkezdte finoman puszilgatni, majd szívogatni. Nath fájdalmasan szisszent fel, mikor Louis érintette nedves ajkaival a gyenge pontját. Megvagy. Louis elvigyorodott és beleharapott a pontba, majd vad indulattal szívni kezdte. Már nem érdekelték őket a többiek füttyögései. Ott álltak az asztalon, gatyájuknak feszülve, egymást kényeztetve. Lou észrevette, ahogy Nath lassan elkezdte betolni kezét az ingje alá. Remegve vett egy levegőt mikor a meztelen bőréhez ért. Lou elvigyorodott. Megmosolyogtatta, milyen mély benyomást tud kelteni a másikban. Elszakadt a nyakától és a szemébe nézett. Elmélyedt a meghatározhatatlan kék szemekben. Elbűvölte a mélység. Egyre közelebb hajolt hozzá. Mikor már tényleg csak pár centi volt, Nath kezébe vette az irányítást, és előrehajolva lesmárolta Lout. Rögtön visszacsókolt, sőt még meg is harapta a másik ajkait. Minden érzéket felkorbácsoló csók volt. Lou merevedése – csak úgy mint Nathé – fájdalmasan feszült neki a nadrágjának. Egymás szájában harcoltak még egy darabig, majd mikor abba hagyták, röhögve leszálltak az asztalról és behuppantak a többi fiúhoz, akik Harry kivételével mind lepacsiztak velük. Ő is csak azért nem, mert még a műsor elején lelépett egy 16 éves csajjal, és éppen a WC-ben álltak egymás szolgálatára.

Az ágyamban kelve furcsa érzés fogadott. Olyan, amit már évek óta nem éreztem. Boldog voltam. Nem sok mindenre emlékszem a tegnap estéből. Bementünk, leültünk, piáltunk, aztán Nath táncolni akart. Lesöpörtem mindent az asztalról. A hang visszaidézése is belehasított a fejembe. Rettenetesen másnapos vagyok. Felmásztam az asztalra és felhúztam Nathant. Aztán. Elkezdtünk ugrálni és egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Utána… felszisszentem az emlékre. Kiszívtam a nyakát. Hozzá dörgölőztem. És a legrosszabb az, hogy szenvedélyesen csókolóztam vele. Ennél rosszabb pedig csak az, hogy élveztem. És még a gondolatára is beleborzongok. Égeti ajkaimat a kép, ahogy nyelvét átdugja a számba. Felkecmeregtem és a konyhába indultam valami gyógyszerért. Dúdoltam valami fura számot, amit nem ismertem fel. A konyhában a gyógyszeres polcról levettem egy Algopyrint és letettem a pultra. Poharat akartam levenni a polcról, amikor egy női hang szólalt meg mögöttem.
-Jó reggelt!-a hang irányába fordultam és egy fekete hajú... kislány állt velem szemben. Gondolom leszedte este a sminket a fejéről, és nincs kint mindene. Így gondolom, még hasonlít is a korban vele egyidősekhez.
-Szia! Te itt aludtál? Igazán szerencsés vagy! Ez nem gyakran fordul elő-morogtam és folytattam a vízszerzési hadműveletet. Bekaptam a gyógyszert és megettem egy tál müzlit. Harry is lebotorkált. Vigyorogva nézett rám, majd értetlenül a csajra.
-Lou, te ezt a csajt hoztad fel tegnap?-értetlenkedett, mire a lány érdektelenül felpillantott a teájából.
-Veled voltam, te paraszt.
-Tényleg! Georgina, igaz?-világosodott meg Harry.
-Cloe-majdnem-Este jót mondtál, az a lényeg. Ha nem haragszol, én most elmegyek-felállt, az üres bögrét beborította a mosogatóba és becsapta maga mögött a bejárati ajtót.
-Ez jó csaj volt-gondolkodott el Harry.
-Ja-nyögtem.
-Na, mi van homikám?-karolta át a vállamat.
-Minek neveztél?-döbbentem le egy pillanatra.
-Hominak. Melegnek. Buzinak. Homárnak. Stylistnak-sorolta a definíciókat.
-Melegnek?-suttogtam magam elé ledöbbenve. Ez miért nem jutott eszembe előbb? Van egy olyan megoldás is, hogy fiúkat szeressek. Te jó ég! Felálltam és elindultam felfelé. Harry utánam kiabált.
-Louis, ne haragudj! Nem gondoltam komolyan! Na, ne haragudj rám!-megállíthatatlanul mentem a szobám felé. Amint odaértem, benyitottam és becsuktam magam mögött. Beálltam az egész alakos tükör elé. Ezt hogy nem vettem észre? Már az étteremben rá vágytam.  Sosem gondoltam volna, hogy ez a megoldás bajomra. Pedig annyira kézenfekvő megoldásnak tűnt. Nem érdekeltek a lányok. Egyik se. Vadásztam rájuk, lefeküdtem velük, de különösebben nem érdekeltek. Eleanort nem voltam képes magasabb szintre emelni, mint barát. Annyira egyértelmű! Hogy nem jöttem rá előbb? Meleg vagyok. Bár, ha jobban meggondolom, biszexuális, mert Kelseybe fülig szerelmes voltam. Lehet, hogy annak kellett megtörténnie, hogy rájöjjek, mi is vagyok valójában. 21 keserves év – oké, még csak 20 – után kell rájönnöm, hogy a fiúkat szeretem. Mélyen a tükörképem szemébe néztem. Szemeztem saját magammal és lassan kicsúszott a számból az a 3 szó.
-A fiúkat szeretem(I like boys)!-jelentettem ki félhangosan. A szoba nyelte el a hangomat. És tudom kinek akarom elmondani először. Harrynek. Neki tudnia kell. Ő legjobb barátom. Istenem, add hogy megértse! Értse meg, hogy nekem már nem csajok kellenek. Nekem fiú kell. Méghozzá nem is akárki. Nekem Nathan kell. Halkan kopogtak az ajtómon.
-Louis, ugye nem haragszol?-hallottam Harryt. Itt az idő. Készülj Nathan Sykes! Belém fogsz szeretni! Kezdődik a játék!

U.I.: Nézzétek meg a characters menüt. A képek és az idézetek sokat elárulnak arról, hogy mit is éreznek a karakterek, és hogy milyen személyiségük van. Sokat dolgoztam vele, szóval ez kötelező :D

14 megjegyzés:

  1. IMÁDOM és ha nem hozol kövit akkor már fogalmam sncsen mit csiálokde megfogom mondani időben amugy jó táborozádt:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és hát igen. Azért értesíts hogy beirhassam a naptáramba :D köszi, meg lesz ;)
      Imadlak <3

      Törlés
    2. pont a kedvecn dalaimat teted a lejátszoba most itt fogom hallgatni ,h egy folytába a kedvenceim menjenek :D
      haha xx

      Törlés
    3. Oké,nem gondoltam volna hogy kazakyt más is szeret rajtam kívül o.O xd
      Hát nem véletlenül kerültek bele. Én is imádom ezeket :D

      Törlés
    4. hát akkor most már gondolod:DD

      Törlés
    5. beirtam a képek közé ,h Louthan Syklinson és a blogodat kihozta:D
      haha xx

      Törlés
    6. Ez jóó én is beírtam xD
      Elmondhatod hogy Louthan Shipper vagy: D

      Törlés
    7. igen *büszke fej* I'm Louthan Shipper!! <3
      haha xx

      Törlés
  2. Szupeeeer!!! <3 Imádom!! Kövit! :)
    Puszi Fló :)

    VálaszTörlés
  3. meglepi neked http://lilob-romance.blogspot.hu/2013/08/1-dij-omg-d.html
    haha xx

    VálaszTörlés
  4. Szia, nemrégiben találtam a sztorira, és nagyon örültem, hogy találtam végre egy ilyen elvetemültet, aki képes ilyet írni! Csak gratulálni tudok! És kapsz még egy rendszeres olvasót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudnàd mekkora sikítàs volt a reakcióm a komidra! Imàdom a két blogot, amit tőled olvastam. Sokat jelent nekem ez a visszajelzés. Néha arra gondolok, hogy par elvetemült directioner, vagy TWFanmily tag meglincselne ezért az ötletért. Pàrszor én is elvetemültnek erzem magam. Ezer köszönet mindenért, bearanyoztad a napomat.
      Puszi: Emily

      Törlés